♥ Tack du som i Söndags gav mig en hundralapp, det är mycket pengar för mig just nu.
♥ Snart bär det av till paradis
♥ T fyller 16 på fredag, grattis, grattis!
♥ Jag älskar att sova och ska göra det snart :)
♥ Mamma har kommit hem igen!
♥ Kanske åker till fotografiska snart
♥ Har en väldigt fin mapp på datorn där jag sparar fina bilder
♥ Rolig "kurs" snart
♥ Hjärtlistan är mycket längre än minuslistan
♥ Har hittat en tidning som kanske kan vara värd att köpa fler gånger
- Jag har verkligen blivit odiciplinerad, har himla svårt nu för tiden att tvinga mig att plugga hemma, något som verklgen behövs. Får komma igen!
- Jag har blivit mycket sämre på att stava på sista tiden, eftersom jag nästan bara skriver på datorn, det är därför så mycket blir fel.
- Två timmars matte prov på onsdag...
- Vill hitta en intressant blogg, om kanske politik, vart finns dom?
- Det svajar allmänt
- Personer som man verkligen vill ska ringa men som inte ringer och som man inte kan säga till dom att dom ska ringa eftersom dom faktiskt inte har skrivit på något kontrakt att dom måste ringa mig.
-Jag har glömt bort hur man ska göra för att radbytena ska synas när man publicerar ett inlägg....Alla får föreställa sig att varje - och ♥ står på en egen rad.
2011-10-11 @ 12:00:00 Life Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0