(

Slutade nian i fredags, tråkigt, extremt tråkigt men hade förbrett mig länge, ränkt på den dagen länge innan, och så kom den plötsligt, hel overkligt, och nu är den förbi, ännu konstigare.
Idag sprang jag och snavade på ett skosnöre, skrapade knäna och armbågarna, mådde bra då men mår inte så bra nu, annleedning okänd.
Men jag kan i alla fall vara jävligt stolt över betygskuveret, det blev bättre än vad det bitvis såg ut att bli, jävligt, jävligt nöjd. Och jag kommer nog komma in där jag vill.
Annars tänkte jag när jag mådde bra idag på att massa ress har försvunnit, skolan finns inte där längre, massa krav, jag kan göra vad jag vill och livet borde bli lättare att leva men det blir det inte, i alla fall känns det inte som det nu, jag vet inte vad jag vill. Jag hatar att må dåligt utan att veta varför, när det inte är något speciellt, bara ens egna tankar som trasslar till det. Jag hatar att fundera över meningen med allt. 
Annars kan man ju göra något roigt, får se vilka intressen jag tar upp igen efter denna stressiga termin, dom har liksom nte hunnits md, men jag har inte saknat dom hellet, vi får se vad som händer, men idag blev jag i alla fall lite sugen på att bevara en svensk djungel och det är jävligt roligt att tala i gåtor.
2011-06-13 @ 00:07:14 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0