^

vafan kom du hit för? Du är såg jävla jobbig, jag litar inte på dig, du har varit helt kass på att sköta ditt jobb. Och nu, vår framtid i dina händer, fy fan.

Jag hade en plan, allt skulle fungera, en plan till lycka och nöjdhet, men jag hade räknat fel, det som var så perfekt fungerar inte längre, jag får tänka om och vet fan inte hur det ska gå.


Just nu är väll allt ganska skit. Jag ser en sjuk termin. I matte kommer vi att under kanske fyra veckor ha ett prov i veckan, och så vidare, jag förstår inte hur det ska gå jag vill inte vara med. Hur ska vi hinna, hur ska vi orka, hur ska vi klara av, allt på en gång? 
2011-01-12 @ 20:10:28 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0