I en stuga vid en älv...

...Har jag tillbringat helgen, tillsammans med släkten på mammas sida, mysigt :)
I min mormor och morfars sommarstuga brukar vi samlas varje sommar dock har vi inte varit där förens nu på grund av våran resa. Jätte härligt, fast liiiite långtråkigt. Jag mitt pucko glömde kameran, eller nej, kameran var med men jag glömde BATTERIET och jag har inga extra. :(
Jag tog ut det för att det skulle vara laddat men stoppade tydligen inte in det i kameran igen, till och med laddaren kom med, men inte batteriet.
På tal om det ha jag inte sett det här hemma idag...Hmm, det borde ligga på golvet i mitt rum, fan om det är borta. Men i alla fall, KATASTROF  jag hade haft så mycket roligare, det var fint väder och jag hade velat fota och fota. Sommarstugan ligger ute på landet och det är fiiint där, även om det faktiskt finns skog i Stockholm -Surprise? - så är det inte samma sak! Vill fota en gammal lada...Och träd - Dom finns också i Stockholm men inte såna här - ..Fan.
I alla fall ska jag skicka in ett skolarbete nu så god natt
2010-09-06 @ 20:33:02 Vardag utan bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

sv: Haha, jadu ;)

Teknik kallade läraren det :D

Men vi har en fetnice no-lärare också ;)

2010-09-07 @ 12:08:21
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0