Mot Örebro

Japp, dit ska jag idag, väldigt, väldigt snart och jag är inte klar med packning. (Hej lilla tidsoptimist där)
Ska hälsa på min farbror som bor där och vara kvar hela helgen... :( Inte så kul men vi får väll se, jag kanske blir överraskad. 
I alla fall till dagens störst samtalsämne SNÖN!!!!!!!!!
ÅRETS FÖRSTA SNÖ. I alla fall för oss Stockholmare. 
Den här snön resulterade i att elever från en annan skola kom och kastade massa snöbollar på oss. Eller inte på oss, men i korridorerna, och krossade en ruta, dom kommer varje år och min skola är ganska liten så vi kan inte ge igen så jättemycket...I alla fall så lyckades jag cykla fram och tillbaka till skolan, fast snön, var bara nära att ramla en gång...Nej men jag gillar snö, det är tråkigt med Stockholm, det snöar och nästa dag har allt smält. Väldigt mycket av det som snöade ner i morse är bort nu....:(

Nej nu måste jag packa!!...Okej det här inlägget hamnar i "Onödig skit"
2010-10-22 @ 16:16:02 Onödigt skit Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0