Klar

Idag i bilen på väg hem blev jag lycklig. Jag insåg att jag kunde kolla på tv när jag kom hem, göra vad jag vill, jag trodde att jag äntligen var klar med allt skolarbete. Sen visade det ju sig att så inte var fallet, ett arbete var inte inskickat, men det är det nu! Så jag är fri!
Nu kan man också börja räkna timmarna till höstlovet..


Fast när jag skickat in det fick jag lite ångest, vi kommer inte ha det här ämnet mer så det här kan vara en stor del av slutbetyget, vet inte hur mycket vi kommer kunna påverka fast läraren är schysst ås kanske...Jag måste verkligen lära mig att vara nöjd med min egen insats, att sluta kritisera mig själv hela tiden..
2010-10-28 @ 22:47:11 Om mig/bloggen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0