En hår smäll i magen...

...Började min dag med. Första lektionen, engelska, grammtatiktest...............(
Ingen hade någon aning om att det skulle komma så det var väll oförbrett men det är ju sånt här man ska kunna, i huvudet...Vilket jag inte gör. 
Så, det gick väll lite åt helvete.
Jag har nog alltid haft svårt för engelska, när jag var mindre skulle vi lära oss alfabetet och räkna genom att ordet gick runt i klassen och man sa en siffra/bokstav var.
Jag sa att jag behövde gå på toaletten innan det var min tur. 
Minns det inte detta själv men jag har för mig att någon lärare har sagt under något utvecklingssamtal att jag erkänt det tidigare. 
Usch, snart kommer jag vara tvungen att ha en redovisning.  
Med tanke på hur pepp jag var på livet igår så hoppas vi att den här dagen blir bättre.
2010-10-12 @ 09:55:28 Om mig/bloggen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0