Och jorden snurrar runt, runt, runt och jag med den

Stallet idag och sen gymnasiemässan igen. Det var ännu mer folk än i torsdags och vi gick och pratade med några skolor...Men jag vet inte.
Jag ska gå sam. Sam-nånting men det är de ju så många som har. Man kan inte gå runt och prata med alla. 
Och vad är rätt frågor?
Hur vet man vad som är bäst? Hur vet man vilka sätt man själv tycker bäst om att jobba på?
Och hur stor är chansen att man väljer den skola som skulle passa än bäst när det finns så många...Ganska liten, fast skillnaden är nog intestor.
Och gå vad, vad är roligast, vad är bäst, vad är intressantast?
Sam- Media? Sam-Beteende? Internationell linje?


Ibland vore det praktiskt om jag kände mig själv lite bättre, om jag var en sån person som visste vad den ville.
Men nu är det inte så, så det får gå ändå.

Nä, jag har fortfarande tid på mig.
2010-11-27 @ 17:03:44 Life Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0