Jorden fortsätter snurra.

Jag vet inte varför bloggen ser ut såhär....Okej, jag vet, jag ändrade. Men jag visste väll inte riktigt vad jag ville och jag är inte säker på vad jag tycker om bokstavssoppan heller, men nu får det vara så.

Annars gick ridningen bra idag, tror det var förr förra veckan som jag inte visste alls vad jag skulle göra, byta ridskola? Men det känns som om det har vänt....Lite, på sätt och vis.
Problemet med ridsport är att det känns som om man hör så mycket olika. En del säger det är rätt, gör si, andra säger att dom första är knäppa och att man istället ska göra så, och jag står i mitten av allt ihop och vet ingenting....Fast nu tror jag att jag stannar kvar, i alla fall för ett tag.

Annars väntar en svart vecka fullproppad med viktiga prov och inlämningsuppgifter, så därför borde jag plugga nu....Men..........Så jag har ägnat dom senaste 45 minuterna åt att rita upp  dom fem kommande veckorna och sätta in allt, för att få överblick, och ja, det är mycket men ja, igen, det kommer gå.

Ska också till gymnasieveckan nästa vecka, två gånger, en med mamma och en med skolan, då måste man veta lite för det kommer vara helt fullt och trångt och alla kommer att försöka sälja så jag måste ha valt ut några skolor.
USCH! Fy fan, jag hatar viktiga beslut och jag hatar att tiden går. Om jag hittar något bra så kan jag inte bara ta det, jag måste undersöka dom andra och komma fram till att dom verkligen är sämre, som igår när jag skulle välja ett tyg för en sak jag ska göra i sy-slöjden, jag kan inte bara hitta ett tyg och ta det, jag måste leta igenom alla tygtunnor och välja dom finaste, sem han ska köpa något måste han kolla mycket.n välja en va dom. Men sen när jag hade den där högen,  med dom bästa, så hade jag ändå nästen ingen tid till att välja bland dom. Min pappa är lika dan, det tar lång tid om han ska handla något, tex. en mikro, han vill se till att han verkligen köper den bästa.
2010-11-20 @ 15:36:50 Om mig/bloggen Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

varför skulle du byta ridskola?

2010-11-20 @ 19:32:02
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0