Buss stop

Jag var och simmade med skolan idag och på vägen tillbaka var bussen försenad så vi fick stå ute i kylan och vänta. Sen kunde den inte ta den vanliga vägen utan fick hoppa över massa hållplatser, som tur är inte våran. Sen kunde jag inte låsa upp min cykel för låset hade frusit.
Jag vet inte hur kallt det har varit i grader men det känns som att jag har gått omkring och frusit hela eftermiddagen förutom på badhuset. Det är det jag hatar med vintern, man fryser så mycket, fast egentligen har jag bara mig själv att skylla.
Vi får stanna inne, dricka varmt te och bädda ner oss själva dagar som denna. Annars sitter jag och "pluggar" och lyssnar på Linkin  Parks senaste skiva.
2010-11-23 @ 19:35:04 Onödigt skit Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelin (evenelle.blogg.se)

Mysig blogg :)



Svar: Tack så mycket! :D

2010-11-25 @ 09:01:52
URL: http://evenelle.blogg.se/
Postat av: My Isoniemi

Fina bilder :)

2010-12-04 @ 18:07:20
URL: http://mysfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0