Allting står stilla, för stilla, stilla för alltid.

När jag blir inspirerad kan jag se bilder framför mig, det som är irriterande är att ibland om man försöker fota dom där bilderna så går det inte, går inte, det blir inte bra, inte som man tänkt sig, eller så kan det vara helt fel årstid...

Förut när jag skrev väldigt mycket så var det som att hela tiden ha en liten dvärg i huvudet. Ibland vaknade den här lilla dvärgen och sa ord inuti mitt huvud, och jag skrev, vad han sa, orden bara kom till mig. Nu har den här dvärgen sovit, väldigt läge och går inte att väcka, han ger mig inga ord längre. Sista gången jag riktigt fick några var nog någon gång i början av den här terminen, och så igår....Kanske inte på samma sätt som förut, men något fick jag igår. 
I alla fall så är jag rädd, jag älskade att skriva. Tänk om det inte kommer tillbaka, jag kanske har blivit "för gammal". Tänk om min dvärg har flyttat, för alltid, tänk om jag kommer leva mitt liv från och med nu utan skrivandet...
2010-11-14 @ 20:26:51 Life Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

sv: Haha, inte...

2010-11-14 @ 21:19:36
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0