Jävla förkylning


Min bästa kompis ↑förutom att jag tror att jag har fått ont av den. Jag går omkring och är täppt i nästan och jag vet PRECIS(!!!) när den jävla förkylningen smög sig på mig. När vi var i Knivsta sov jag bara med tunna "sidenlakan" (såna praktiska men tunna lakan man har när man reser) och en filt (+ pyjamas). Japp, jag vaknade på natten och höll på att frysa ihjäl så jag fick ta på mig kläder. Då, då passade den nog på.
I måndags hade vi Orientering men jag gick och orienterade eftersom jag var "sjuk" (Man ska inte ge förkylning det, att kalla den sjukdom)


Jag gick där i skogen och tänkte att jag gillar det här men sen virrade vi (jag +"S") bort oss lite. Det är så, det är kul tills man inte vet vart man är. Fast sen gick det bra, förvirringen berodde nog bland annat på att några KILLAR ("kära" klasskamrater) försökte lura oss. Men ändå vi tog sex kontroller av nio och då gick jag (gick inte med "S" hela tiden)






Dom där ändringarna blev det inget av har dock ändrat lite bland kategorierna och satt förut idag och sorterade inlägg.
Jävligt dryg sysselsättning

Ska nog snart springa med mamma också.


Hörs

ps. Bilden är beskärd

2010-05-13 @ 17:23:49 Vardag i bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0