Klappar

Tänkte för ett tag sen skriva ett inlägg om vilka julklappar jag fått i år men sen gick bilden på klapparna inte att ladda över till datorn eftersom våran hårddisk var full, nu är dock problemet löst. Så, eftersom det här är något jag tror kommer vara kul för mig att gå tillbaka till, här kommer dom.



Jag har bara dåliga bilder men orkar inte ställa upp allt igen

1. Två svarta förvaringslådor. Dom här lådorna har stått läng i mina föräldrars sovrum (?) men inte använts så då har jag tjatat om att jag vill ha och fick dom alltså i jul.

2. Två "uv- filter" till båda objektiven

3. Den där lilla röda grejen med sladd kring som ligger frfamför objektiven är en "sladd - grej" som jag har min hands-free på så att den inte blir så trasslig.

4. Ni kanske ser ett vitt kuvert, längst fram på den fula bilden, det inehöll 500kr från min mormor och morfar

5. Bakom kuvertet ligger en liten lapp som det står "Nitor" på det är en "användningslapp" för klädfärgningsfärg som jag fick, svart, moahahahaha! Man lägger in färgen och klädern i tvättmaskinen och sätter på så vips - har dom färgats.

6. Bakom "Nitor" pappret ligger en tjock bok, det är "Genom dina ögon" av Stephenie Meyer, den hade jag också önskat mig...

7. På lådorna ligger en stickad sock som jag fick av mormor. Väldigt sköna och varma

8. Lutade mot lådorna står tre böcker/tidningar, den längst bak är en demokratibok jag fick av  farmor och farfar (bok om demokrati) det andra är wwf- s tidning som jag fick en prenumeration på och längst fram är boken "Skriv om och om igen" av Ylva Karlsson och Katarina Kuick.

9. Det som ligger i hörnet av bilden och ser allmänt grått ut är en strumpa (Självklart fick jag inte bara en strumpa)

Och sist men inte minst fick jag två saker som inte  finns med på bilden, en mörkgrå kjol (typ som jag ville ha) och ett halsband med en ängel "på" av min farmor, två av mina kusiner har också varsitt.
Så, TACK alla som jag fått julklappar av.



Annars då, har varit i skolan idag, rätt ok, lite pratigt och tråkigt men som tur var fick vi gå hem vid lunch, åkte sen med pappa och brorsa (som inte börjat än, den lyckosten) till Ikea. En skön dag hitintills

/Asalea

Ingen av mina bilder/texter får kopieras
2010-01-07 @ 16:58:16 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0