Höstlov (09) del 5

Har faktiskt ännu fler bilder från höstlovet jag vill lägga upp.


Vi börjar med vad jagnog tycker är den sämsta



















Gillar den här väldigt mycket

















Det går väldigt snabbt att ladda upp bilder ♥, eller gick i alla fall.
Jag vet att en del av bilderna är väldigt lika (kanske speciellt dom sista) men jag vill ha dom på bloggen.





Någon kanske undrar över den sista bilden, ja det är en grav. Som jag tidigare skrivit var vi i Dalarna och min farmor har en liten stuga där som inte används så mycket men som ligger väldigt fint vid en lite tjärn. I all fall så hittade vi en död uggla när vi kom dit - Alltså inne i huset - Den hade flygit in genom skorsstenen och sen inte kommit ut (kanske för att skorsstenen var för smal när den hade vingarna utbredda) Den hade alltså svält ihjäl där inne. Antagligen fått panik, den hade haft sönder glas och det fanns massa fågelbajs.
Den var väldigt vacker, tror att det kan har varit en kattuggla, kroppen var helt "bevarad" och den hade nog inte varit död då länge, kanske en vecka? Det var så synd om den, tänk om vi kommit tidigare? 



2010-01-12 @ 13:10:29 Fullt med bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0