Farsta gård

Var och åkte skridskor igår, stället hette Farsta Gård, eller åkte och åkte...Det var meningen att vi skulle åka men jag började fota istället och då tog resten av min familj på sig skriskor och sen när jag fått på mig allt medans mamma stod och väntade och skulle ta några bilder så dog kameran...





'








Midsommarstång?



...
nä, var lite överdramatisk tidigare, kameran dog inte, den fungerade men inga bilder gick att ta. Den tog inte. Jag började åka skridskor men han inte långt förns jag vände, jag tycker inte det är så kul att åka skridskor, jag frös om tårna, det var väldigt jobbigt att åka med kameran på magen och så ville jag inte rammla på kameran. (Jag är inte så bra på att åka)
Så jag gick/åkte tillbaka och satte på mig skor. I alla fall så var de svinkallt ute, man ville bara komma in! FAst när jag kom hem såg jag att det var ca - 13-14 grader.
I alla fall så hittade "pappa" felet på kameran, en knapp (som jag inte använder, förstår inte ens riktigt vad den är till för) hade kommit på något läge/fastnat mellan två lägen. Så nu fungerar den. SKÖNT! 

Var i stallet tidigare igår också, svinkallt där också vi var väll ca.8 pers på lektionen och i slutet ledde ca. 4 av oss sina hästar och sprang/gick bredvid på grund av att dom frös...Men det gick ganska bra, efter loven skrittar vi mycket på lektionerna (och travar lite) eftersom hästarna inte har så bra kondition när dom inte blivit ridna på ett tag. Man man kan få det roligt trots att det inte alltid går så snabbt och koncentrera sig mer på sig själv och sin egen sitts och dess inverkan på hästen.
2010-01-10 @ 17:32:10 BILD Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

Red första gången i torsdags, och fyfan vad bra det gick! Fick samma häst som jag haft på dressyren när du var med, och jäklar vad bra det gick. Han gick i värsta fina formen och gjorde allt precis rätt, omg jag blev så lycklig :)

Tänk bara om han hade gått så fin på måndagen också, fast det var ju mitt fel, jobbade skitmycket med han på lektionen, det gjorde jag inte på dressyren (N)

2010-01-10 @ 21:53:21
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0