En annan plats och en annan tid.


Badstrand


(Den är felvänd, det är ett "sandtorn")








Bilderna är tagna med min gamla kamera sommaren 09 under "min tid" på Rocklösa. Letade egenligen efter hästbilder.



Var och badade igår, med "S". Hon har kommit tillbaka! Det kanske jag inte sagt. Det är så himla skönt, hon är en av mina absolut bästa kompisar och det är så kul att ha någon att "umgås" med i skolan. Någon som man ändå kan skratta med på rasten trotts en jävlig lektion. Ok, jag har andra kompisar, umgås väldigt mycket med "T" men det är så kul att hon är tillbaka!

Simmade....200 m väldigt lite om man jämför med förra gången men i alla fall, sen gick vi till våran cirkel (typ kurs) rätt trist idag.


Kom ganska nyss hem från stallet. Känns bra!!!
Ganska "seg" häst och ökningarna och galoppen gick inte så bra men minskningarna gick bra ;) och han gick fint.
Känns så himla skönt kan nog vara nöjd idag!

Storstädning väntar senare
2010-01-23 @ 14:17:48 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0