Wonderful


Gammal mobil bild.


Var ett tag sen, bloggar inte lika ofta som förrut nu, men de är inte så konstigt. Min vardag har börjat igen, ekorrhjulet snurrar och stannar du så kommer du rammla så du springer på.

Nej, men var ju på Avatar i..?..Söndags!
Hade sett massa bloggar som gillade den men tyckte den verkade rätt dåligt när jag såg trailern.
Men den var bra! Krig hela filmen men den var bra.
Dom där Na...?.. A ja, dom där blåa, stora varelserna alla har sett i reklamen bodde i en sån otrolig värd.
Jag blev väldigt inspirerad och sugen på att "bygga" en egen värd. Dom allra flesta har väll någon gång sökt på eniro efter en stad eller något och vet hur "stora" kartor det finns. Jag skulle vilja ha mina egna "eniro kartor" fast tomma och så skulle jag kunna sitta och måla dit, berg, hav, hus, vad jag vill! Skapa en helt egen värld!

Fast samtidigt börjar man tänka på våra egna vackra regnskogar och på att dom kanske inte kommer existera så länge till.











2010-01-19 @ 19:02:52 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0