Välkommen lördag kväll

Har skrivit upp det här numret 157 på "bordet" som tangentbordet står på. (Japp, jag brukar skriva upp saker på det, ingen som känner igen sig?) Det är en bild jag tänkte lägga upp här, men jag minns inte vilken bild, här kommer den:
Det var den här, på min ytterdörr




Har suttit och läst Nevnariens blogg, massa av hennes gamla inlägg, väldigt roliga och annorlunda mot  dom hon skriver nu för tiden, en del handla inte om så mycket, som det här, men jag blev glad av att läsa dom.
Var meningen att jag skulle städa idag....Fast jag har faktiskt städat, men inte mitt rum och inte tagit ut återvinningen heller....Fan...Bilen går typ 10 imorgon, upp till Hälsingland. Där nere sitter brorsorna och kollar på melodifestivalen, skulle kunna tänka mig att gå ner och sätta mig hos dom.... (har faktiskt inte sett melodifestivalen i år)
...Fast pappa kommer nog titta inte i mitt rum ikväll, om han visste att jag satt vid datorn? Fast han kanske tror att jag städat...Hoppas han inte hör smattret från tangentbordet....Borde sätta fart, blir för sent att dammsuga sen...Men bara en liten stund i soffan? Nej, jag hinner inte, men jag vill, nu går jag ner...;) :)
2010-02-27 @ 20:12:12 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0