:)***************~~************:) :) :) :) :)

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)   Nej men det är ju fredag! ♥
Dessutom har jag nu prao i två veckor så jag behöver inte se den där skolan på 14 dagar!!
Ska bli otroligt skönt (miljöombyte) och jag har fixat en prao plats PÅ..........*trumvirvel*......Ett HUNDDAGIS!
Igentligen kan jag inget om hundar men det verkar ju grymt mycket roligare att umgås med hundar än att packa varor på ica. ;) Hoppas i alla fall det blir kul, ska praoa ensam, jag och "S" försökte hitta någon plats tillsammans jättelänge men hittade ingen (hunddagiset var också det första som bara tog emot en) så nu ska hon praoa med på sin mammas pojkväns jobb, men vi får skylla oss själva som var ut så sent. I alla fall så ska jga vara där 09.00 på måndag!


Jag har köpt två close up filter (det har jag väll inte sagt?) men inte använt dom så mycket än. Var först lite kritisk eftersom jag tyckte att tvspelawebb.se verkade ha lite billiga priser men beställde av dom sen ändå.


ps. Ett +4 och ett +10
Hej på er!













2010-02-05 @ 18:17:01 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0