52

Igeland (som jag också känner i verkligheten) frågade mig om jag ville vara med i ett "foto projekt". Det går ut på att man ska fota en bild per vecka efter ett tema och man har ett nytt tema varje vecka.
Hon fick iden HÄRIFRÅN
Så nu är vi ett gäng på fem personer som ska köra igång. Jag, Igeland, Ylva, Victoria och Kajsa.

Jag hoppas att det här kommer blir riktigt kul men jag kommer försöka att inte ha så stora krav på mig själv. Ibland när jag har mycket i skolan eller något annat för mig kanske det inte blir någon bild, ibland kanske jag inte blir nöjd.
Förresten, veckans tema är "styrka", jag har en ide men tycker egentligen inte den är så bra, vi får se :)   
2010-02-15 @ 20:27:56 52 Teman Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0