Varning för illamående















Några bilder jag tog i morse med min nya "lur" (som en del säger)
Den är inte direkt en "kameramobil" utan mer "musikmobil" men kameran verkar ändå vara mycket bättre än den andra, kul, vid tillfällen som måste dokumenteras men när man inte har någon kamera med sig.

Annars var jag och spydde i badrummet igår.
ONÖDIGA DETALJER VARNING!!
Först kände jag mig bara sjukt dryg och snurrig i huvudet, sen spyr man, sen känner man sig helt frisk i en minut, sen blir blir man helt kraftlösa i kroppen så att det till och med blir jobbigt att stå upp, sen kräks man igen.


Jag vet inte vad som hände, jag blir inte sjuk, tror inte att jag hade ätit något konstigt heller, funderar dock lite på om det var badvattnet. Var och simmade igår och det luktade väldigt äckligt, ägg i simhallen, och lite vatten får man ju alltid i sig. 
Sen lyckades jag på något sätt sova i tio och en halv timma...

Så, jag kunde inte rida idag men har annars haft en lugn och skön lördag, ska sova hos "T" inatt också. :)
2010-12-04 @ 15:49:31 Svart och vitt Permalink


Kommentarer
Postat av: WILMA - http://wilmastranne.blogg.se

fin blogg! :}

2010-12-04 @ 21:06:16
URL: http://wilmastranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0