Hemma, hemma, hemma!

Okej, okej, jag kom hem i hm typ tisdags.
Har hållt på och fixat med bloggen, jag VET hur jag vill ha det men tyvärr är jag inte så bra på sånt.
Stilmallar, koder som inte funkar, jag håller på att bli helt galen, jag har verkligen försökt, och varit på väg att lyckas (har det i alla fall känts som) men sen fungerar inte det, och dom två sakerna går inte att kombinera på något bra sätt osv.osv.osv....
AAAAAAAAAAAAAAA
Så jag gjorde såhär, tillslut, inte så fint men något.
Nu måste jag sluta "data mig". Skolan börjar imorgon, 9-an.
Ett år av slit ligger framför mig, jag vet ju att jag kan, jag har ganska lätt för mig i skolan och det här sista året vill jag göra bra ifrån mig. Fast jag fattar inte hur jag ska kunna höja mig så mycket eftersom jag kämpar redan nu.
A, ja hårt blir det i alla fall.
9- an, det är stort.
Som tur är börjar vi mjukt, jag börjar tio imorgon och slutar efter lunch :)
2010-08-15 @ 22:10:47 Vardag utan bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0