Tja.

Jag är en sånn där person som svarar ett med ett litet hej om någons säger "Tja!" Lite fånigt kanske men känner mig på nått sätt inte så bekväm med det uttrycket.
I alla fall så har det är varit en ganska bra dag hitintills, har haft matte lektion coh So. Vi fick redovisa en våra arbeten. - Tyvärr han inte jag, hade gärna velat få det gjort- Jag tycker det är ganska kul att redovisa inför grupp, jag brukar bli nervös men jag tycker inte det är så farligt, jag gillar att prata.
Tyvärr måste jag laga middag idag, gillar verkligen inte att laga mat, tycker det är tråkigt. Det betyder också att jag måste gå coh handla, vilket inte heller är kul....
Har druckit "Oboy" idag, vi har inget oboypulver så jag fick ta kakao och socker, blir inte alls lika gott...

Bild på botten av min urdruckna kopp.  
Ingen av mina bilder får kopieras
2009-11-05 @ 16:08:11 Vardag i bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0