Idag...

Bild från Medborgarplatsen. Ingen av mina bilder får kopieras.

Jobbig dag idag. Kom försent till skolan.- även om det inte är något ovnligt -  Själva schemat var det inte fel på Sv, bild, musik, klasstrid. Men mina ******* klasskamrater, dom är det fel på.
Speciellt sista lektionen. Vi slutar halv fyra på fredagar. - vissa kanske tycker det är lite sent men vi börjar nio - 

Det tycker alla är skit dåligt för dom tycker att andra skolor slutar tidigare. Det här har dom tagit upp på jättemånga lektioner.
Så gjorde dom idag också. Lärarna har förklarat, att man ska ha ett visst par timmar av varje ämmne, att schemat är ett stort puzzel med olika tider och att dom kan tänka på det till nästa gång. Och eftersom lärarna vet att vi är trötta på fredagar brukar dom säga att vi får sluta tidigare om vi är tysta så det i huvud taget går att hålla lektion. KOMIGEN vi går i åttan och ska få betyg, desutom har vi inga läxor.
Han - För det var en kille- som tjatade om att vi slutar sent är se en av dom bästa på att förstöra lektionen. En av dom som snackar.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH jag blir helt jävla galen och vill strypa dom. Läraren skriker, dom lyssnar när hon har sagt något så börjar dom igen. Pratar bara rakt ut och samtidigt som läraren, beter sig helt enkelt jävligt respektlöst.
Dom beter sig idiotiskt. Dom går i ÅTTAN inte på sexårs.

Så det var verkligen skit jobbigt! Jag blir så arg och vill typ skrika åt dom men jag gör inte det så mycket för alla tycker att jag är helt dum i huvudet.

Nu ska jag in till stan bland annat på konsert!

2009-11-06 @ 16:27:25 Vardag i bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0