Ett löv är alltid ett löv...




















Bilder från 29/8 i år.
Så då var man hemma från ännu en skoldag. Mycket NO idag, inget kul, tycker jag, är helt enkelt inte interesserad. Sv och So är mycket roligare.
Ska snart på träning, det ser jag inte alls fram emot. Förut kunde jag längta till träningarna men nu tycker jag det är jobbigt. Det känns som om jag inte kan tillräckligt mycket, inte kommer klara "provet" vi har i slutet av terminen, som om det allmänt går dåligt och alla mina kopisar har slutat.
Nu när jag skriver det här känns det som om jag också borde sluta men jag vet att jag egentligen tycker det är kul, på något konstigt sätt.

Ingen av mina bilder/texter får kopieras
2009-11-11 @ 16:23:31 Vardag i bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0