SISTA DAN!

JULLOV!

Det här är min sista skoldag och jag måste bara vara där i två timmar!
Himmla skönt..Okej då, lite tråkigt det har ju redan gått EN HEL TERMIN. Det är lite svår att fatta, känns som om det gått väldigt snabbt!
Jag vet att jag skrivit om det här förut men jag brukar få lite tidsångest ibland, det känns som om hux flux sitter vi där, är 65 och ska gå i pension...Och jag är nöjd med mitt liv som det är nu....

Ska nog in till stan sen och gå till en  fotoaffär med min pappa, måste köpa "vanliga skyddsfilter" kanske...kanske....också ett close-up.






SNÖ!

Ingen av mina bilder/texter får kopieras
2009-12-18 @ 09:08:53 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0