Önskningar...

Tänkte roa mig med att skriva ner vad jag önskar mig i julklapp. 

1. Den HÄR boken som fick augustpriset

2. Stephanie Meyers bok (ej del i twilight serien)

3. En speciell kalende från Akademibokhandeln

4. Svart färg för att färga några kläder jag i dasgsläget inte använder.

Mina föräldrar har sagt att jag inte kommer få så många julklappar i år eftersom jag fick min kamera, men om jag skulle strunta i det och skriva "fritt" skulle såklart en del andra grejer få läggas till.

5. Pengar, eftersom jag är otroligt fattig just nu.

6. Filter (eller om jag nu ska skriva "fritt" coh även ta med sånnt som jag inte kommer få) Varför inte ett macro- objektiv?

7. En kjol lik denna, egentligen var den inte så lik men den bästa dom hade. Jag hade tänkt mig en inte lika tajt variant och gärna med fickor.

8. Presenkort tex. bokaffär, typ H&M eller sf- bio. Finns massa bra alternativ. 

Just nu kommer jag inte på något mer


Vid middagsbordet


Fyra brinnande ljus





Ska man vara petnoga så har ju faktiskt fjärde andvent redan varit...
2009-12-21 @ 22:31:15 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0