Nyårsafton

Snart är 2009 historia, det är över, har passerat...Jag minns nyårsafton 2008 min pappa och någon mer höll på och sa (Allvarligt eller på skämt?) att 2009 liksom skulle bli ett mellanår, liksom en transportsträcka fam till 2010.

Mycket har hänt 2009. (Efter en titt på den här listan)

*Michael Jackson har dött. Men det har lätt till att hans musik har spelats väldigt mycket 



Gillar den här videon (och låten). Hoppas You Tube fungerar bättre hos er än hos mig.

*
Världen har varit inne i en djup lågkonjungtur (Och är väll fortfarande)

* En annan grej från DN-s lista jag tycker kan nämnas är det "helikopterrånet"

* Många svenskar (och en massa andra) har vaccinerat sig mot svininfluensan.

Nej! Nu ska jag sluta med det här, det har hän så mycket! Men mitt 2009 då?

Om jag går in i mapparna med mina bilder här på dator hittar jag en bild tagen 2008-12-31  23:48
Nästa är tagen 2009-01-01    00:09
Sen finns dom här bilderna





Jag har svår att minnas vilka händelser som händer när men en del grejer är jag i allafall säker på har hänt 2009

* Skolan har varit jobbig, har varit massa bråk på min skola vilket jag hoppas blir bättre näst år! Samtidigt har vi varit ute på roliga klassresor. Jag har fått mina först betyg vilka jag varit väldigt nöjd med


Väskor 


* 2009 bestämde jag mig tillsist för att skapa den här bloggen.

* I år har jag fått nya släktingar

OKEJ Jag ger upp det är också jag här också, jag glömmer hela tiden när saker har hänt, jag skrev nyss att jag varit i Tanzania men de var 2008....

Men en del saker som har hänt mig, vete fan när

Jag köpte en lite digitalkamera och upptäckte att det var roligt attknäppa bilder (2008?)

Jag fick min systemkamera (nov 2009)

Jag slutade spela gittar och började träna karate

Jag var på ett väldigt bra ridläger (Rocklösa) med en kompis

Jag "upptäckte" att bloggar fanns och vad dom var för något tack vare ett skolarbete

Jag började lyssna på THREE DAYS GRACE

Jag och "s" började skriva på en deckarhistoria som vi fortfarnade inte kommit särskillt långt på

och oändlig tmycket mer

Verkar som om mitt nyår kan bli kul endå, följer med på middag hos grannarna men ska nog träffa "T" sen. I alla fall


GOTT NYTT ÅR

ps. Kan inte svara på några sms, har inga pengar



2009-12-31 @ 18:05:47 BILD Permalink


Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: Du har helt rätt Asalea! Jag måste sluta att känna press och uppdatera när jag känner för det! Det ska jag förbättre år 2010! haha :D

Gott nytt år på dig! <3

2009-12-31 @ 18:18:31
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0