Nattfotograferin

Har precis varit ute i kylan men kamera och stativ, bild kommer längre ner, jag lär mig mer och mer!

Min dag idag började med utvecklingssamtal kl. 08.00. Min lärare kom femton minuter för sent eftersom hennes cykellås hade frusit, till sist fick hon ta tunnelbannan. Utvecklingssamtalet gick i alla fall bra och senare på dagen var det SOLIGT ute!

Det känns som om det var månader sedan man såg solen men pappa informerade mig om att det var soligt förra torsdan/fredan. Vi har i alla fall fått lite sol på sista tiden.
Sem har det ju blivit kallt också, imorse kanske det var minus sex-sju grader och det skulle inte förvåna mig om det var kallast i vinter -Här i Stockholm och vid den tiden på dygnet- så det låg frost ute hela dan.
Det var ganska irriterande eftersom det hade kunnat bli fina bilder, sol och frost, men jag var i skolan och kameran hemma.

Men nu NOG snackat om väder!


Bild tagen nyss
Okej, den är väll inte jättebra men det syns i alla fall att det är en måne! (och det gjorde det inte på alla bilder)

Ingen av mina bilder/texter får koperas
2009-12-02 @ 22:01:51 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0