Lördag igen.

Borde vara glad, det är lördag och jag kan vara hemma och slappa. Dock kom jag ganska nyss hem från stallet och det gick inte alls bra, så är lite deppig över det...Men kom just på att jag kan ängna mig åt att sätta upp saker på väggarna i mitt rum! Det blir kul, har inte satt upp så mycket och hade en hel del bilder på väggarna förrut, bla. en liten karta över Londons tunnelbanesystem sen jag var där, gillar den, den kommer nog upp igen.
Och en annan bra grej, det är ANDRA ADVENT imorgon! Kul, kul....
Blir tyvärr bildlöst pga. att min lillebror har ockupperat vår "ej bärbara dator" 

Kanske ska börja fixa med en ny ny desig, gillar inte den här så himla mycket
2009-12-05 @ 15:12:01 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0