Kväll








Lite fler bilder från idag

Tänkte precis att jag kan vara uppe länge ikväll eftersom det är helg men kom sen på att jag ska rida imorgon, helst ska jag gå upp ca. 9.  Sista ridningen för i år! Eftersom jag aldrig skrev klart inlägget om min lördag fick ni inte veta att jag rammlade av när jag hoppade förra veckan. I början gick det väll ok, vi hoppade en liten banan med två hinder (låga) och bommar på marken, sen skulle vi hoppa den igen och min vridlärare höjde ena hindret. Just när vi hoppar det hinder hon höjt ramlar jag över halsen på hästen (antar jag) och gör en volt.
Senare påstod min lärare att det där är något den hästen ("A") gör ibland, precis efter hindret drar han ner huvudet, då står man ju fortfarande upp och aknske inte så jättestadifgt så då åker man av.

Satt i alla fall upp igen nästan direkt och hoppade ett litet hinder....När jag ramlade av fick jag av någon annledning för mig att hela hästen rammlat, så var som tur var inte fallet, det hade vinte varit så kul.

God natt

ps. Blev inga filter

ps.2 har chattat med "S" idag, hon är fortfarande utomlands
Ingen av mina bilder/texter får kopieras
2009-12-18 @ 21:03:16 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0