Då är jag alltså officielt tillbaka

Hej igen, sprang ut för ett tag sedan och försökte fota en jättefin himmel, gick dock inte bra.
När jag fottade tycket jag många bilder blev väldigt fina och var lite ja, vad ska man säga deprimerad (?) över det, alltså det känndes som om alla bilder blev bra. Sen när jag tog över dom till datorn såg jag dock att många var sktidåliga, känns lite skönt och lite tråkigt.
Inga blev jättebra men några blev....Inte bra men inte heller "fula" -om jag uttrycker mig lite konstigt-
Här kommer några i alla fall. (Och som sagt, det var dagsljus men ingen sol, vit himmel, och det blev ganska tråkiga motiv) Klicka på bilderna









Den sista bilden är inte tagen idag (igår tror jag). Mina favoriter är nog sista, näst sista och nr.8

ps. Vad konstigt bilderna hammande....

Ingen av mina bilder/texter får kopieras




2009-12-01 @ 16:35:40 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0