TYPISKT MIG TYPISKT MIG TYPISKT MIG TYPISKT MIG TYPISKT MIG

Jag klagar inför alla andra en hel dag på att jag har massa att göra, blir stressad över alla prov, inlämningsuppgifter och skit och vad gör jag nu? Sitter här! Datorn, min bästa vän...När jag blir stressad skriver jag alltid listor. 


Lista jag gjorde idag.

I morse när jag vaknade hade jag ont i hjärtat, hjärtat, jag var inte ledsen eller så, förutom över att jag hade ont, vadå inte så farligt men det är ju läskigt när smärtan sitter vid hjärtat. När jag sa det till min pappa frågade han typ om jag var olyckligt kär (Eller var det en fråga??...)
Jag vet egentligen inte om han skämtade eller inte.
Någon som vet, får man ont (bokstavligt talat) i hjärtat av att vara olyckligt kär?


En rolig sak; Jag ska till Göteborg på fredag :) :) Tyvärr så innebär det ingen ridning, men jag har tagit ledigt på fredag!
2010-09-21 @ 20:56:41 Om mig/bloggen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0