Något med att slå med en pinne på en boll.








Gamla bilder tagna med gamla kameran från sommaren 09

Jag har problem, med att slå på bollar med "pinnar", jag hatar; badminton, brännboll och baseball. - Okej, okej jag vet att det "är" tennis där uppe ↑ men man behöver faktiskt inte vara så petig -
Badminton är väll okej så länge bollen är uppe i luften, men jag kan inte serva...Brännboll, tja, jag kan inte träffa bollen med det där jävla brännbollsträt och eftersom vi på skolgympan kör med ganska schyssta regler så får man kasta om man misslyckas tillräckligt många gånger, vilket betyder att en del missar medvetet, dock inte jag för det råkar vara så att en annan av dom saker jag är otroligt dålig på när det gäller sport är att kasta små bollar långt. 
Så häromdan spelade vi baseball på gympan, de var en snubbe (som var bra på det han gjorde, jobbade med det) som kastade fem bollar till mig, jag svängde med"pinnen" och träffade........... Trumvirvel....NOLL av fem bollar. Så sen när vi körde mach övertalade jag "T" att "skjuta?2 (vad heter det) istället för mig, dock lovade jag att jag skulle "skjuta" själv på tisdag så nu är det hårdträning som gäller. Dock trodde pappa inte att vi hade något brännbollsträ....Nån som har någon ide om vad jag kan ta istället?
2010-09-08 @ 21:37:09 Om mig/bloggen Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

Min mammas misslyckade surdegsbröd använde vi som brännbollsträn... xd

2010-09-09 @ 20:31:52
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0