Kommer ni ihåg?

Bild från april 2010


Så här såg det ut för (Ganska många) månader sen. Ser bilden med helt andra ögon idag än när jag tog den, tycker inte alls den är lika fin som jag har för mig att jag tyckte då.


Och såhär såg det ut i December förr året.

Det här är en bra sak med Sverige, årstiderna, att det förändras, att man får längta. Det brukar jag verkligen göra under dom sista vintermånaderna/första vårmånaderna. Jag är en sån där person som blir lycklig, väldigt lycklig när våren kommer.

Fast det finns ju baksidor med detta också, bland annat är det mörkret, jag minns hur jag längtade förra året då jag fick min kamera (30 November) Längtade efter ljus, riktigt ljus.
2010-10-26 @ 18:23:07 Tankar & Åsikter Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0