I lördags

Stallet och rida.
Höstpromenad med mamma.
Ligga ute i gräset och fota hösten.
Komma in fån kylan och dricka varmt te.
Sitta i soffan och kolla gymnasium och räkna poäng.
Ta det lugnt.



Det var kul. I lördags ...
Fast det verkar roligare såhär efteråt än vad det nog var. Jag gillar inga gymnasieplaner...Man måste ju VÄLJA och det finns ju fur mycket som helst. Vilken linje, vilken skola, hur  många poäng????
Usch, skulle ärligt talat bara vilja gå kvar där jag går nu, det är bra ♥
Men det var lätta att tänkta tillbaka och längta efter lördagen igår...Jag fick väll liksom klart för mig hur mycket jag måste plugga...Nu på höstlovet ska alla lärare sätta betyg, dom betyg vi skulle fått idag om terminen vore slut, dom kommer inte räknas med sen, detta betyder i alla fall att alla moment i olika ämnen avslutas, med prov och inlämningar.
Men så idag hände det underbara, i alla fall för mig, jag fick reda på att en lärare har blivit sjuk...Så det blir inget prov imorgon och ingen inlämning!!!
2010-10-20 @ 18:30:52 Vardag i bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

Vad funderar du på mest då, till gymnasiet? (:

2010-10-20 @ 20:15:24
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0