Giltig frånvaro ♥

Suck, hade kunnat bli sovmorgon för min del idag men men... Har hemstudier vilket betyder att jag ska klara av att sitta hemma och plugga en hel dag...
Jag har faktiskt svårare att plugga hemma, det finns så mycket som distraherar, är man i skolan har man någon som ser vad man gör och fast man när trött är det bara att köra. Men hemma, ja, jag är fruktansvärt, super dupe trött och min säg finns i rummet bredvid. :(
Sen var det ju det här med sovmorgonen som hade kunnat bli verklighet, men jag hade, för länge sedan utan att veta om denna hemma dag, bokat en tandläkartid 08.20, så jag fick gå upp en timme tidigare än när jag ska till skolan -.-
Jag brukar försöka boka sena tandläkartider (Går rätt ofta eftersom jag har metall i munnen) så att man kan missa lite i skolan (Giltig frånvaro ;) ha, ha, skit samma i att man behöver ta igen senare, det är hela grejen som helt enkelt måste utnyttjas, i alla fall lite) Men den här gången hade jag bokat en tidigt tid för att mina föräldrar skulle följa med och prata med tandläkaren, vilket som i alla fall inte gjorde..... -.-

MEN nu ska jag sluta klaga och sätta igång, och det här inlägget hamnar i "Onödig skit"
2010-10-07 @ 09:34:01 Onödigt skit Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0