"All I wanna say is that they don't really care about us"

Usch, är bara klar med en uppgift *Snyft*. Jag måste fortsätta och ändå har jag skrivit tre sidor (+lite mer), på det jag skickade in. Ett litet erkännande; Jag är en so nörd, älskar det, blir engagerad drar iväg och skriver "för" mycket.


Men nu till något roligare, ett minne





Tror det var förra året som jag och min klass var och paddlade kajak. Tre mil dit, tälta och tre mil tillbaka. Det var förjävligt!
Det var på tok för långt för mina svaga armar och....Usch, man grät nästan och när man kom fram var man jävligt förbannad.
Jag och "S" satt i en dubbelkajak och när vi paddlade tillbaka var det nog värst, vi var verkligen nedstämda, nej, det är helt fel ord, förbannade, deprimerade och helt förstörda.  Det värkte i hela  kroppen.
Men i all fall, det blev en och annan sång för att hålla humöret uppe och på vägen dit sjöng vi bland annat den här, eller rättare sagt, det var nog bara refrängen eftersom vi nog inte kunde versen. 
"All I wanna say is that they don't really care about us"
Vi menade skolan, och lärarna. Men i slutet på första dans paddling blev vi faktiskt peppade av låten och började tävla meden kille framför oss, ha ha, vi kom fram före honom. Men vi var väldigt förbannade på våra lärare och jag tror inte dom kommer vilja gör samma tur igen med någon annan klass.
2010-10-07 @ 14:12:12 Om mig/bloggen Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

sv: Haha, det är därför man ska vara ute i tid ;D

2010-10-07 @ 15:58:45
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0