Nära mitt öga

Idag tror jag att jag gjorde något väldigt dumt.
Jag överdrev nog, var för hård och kall, även om det var jobbigt.
Jag vet inte hur nära jag var men ett tag trodde jag att jag bettet mig väldigt dumt mot en av dom jag älskar mest. Gjort henne ledsen och givit henne skuld känslor fast jag egentligen var den som hade fel. Eller hon hade väll på sätt och vis "Fel" men jag överdrev nog väldigt mycket, förstorade upp det.
Nu kanske jag bara var nära, jag kanske aldrig gjorde henne så ledsen, men ändå, man måste stanna upp och tänka vad man säger, fast man är arg. 
För även om man har starkt temperament och är förbannad så kan det på sätt och vis bara bli en förklaring och inte en ursäkt. (Även om jag brukar använda det som det)



Daisuki
2010-11-17 @ 19:52:49 Läsvärt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0