En salig blandning.

Imorgon drar jag och "T" till dalarna. Har lite blandade känslor.
Det ska bli härligt att träffa människorna, att bara komma tillbaka till det där huset, jag älskar det. Däremot börjar jag bli lite tveksamt...Det blir säkert kul att ha med "T", jättekul men på sätt och vis är vi olika, på sätt och vis lika.
Men det blir nog bra.
En nära släkting till mig har bett mig att fota henne och hennes man...Jag gillar det inte alls, jag vill inte, vill inte ha någon press. 
Hon säger att det inte spelar någon roll hur bilderna blir men hon ska ge bort dom i present, det är klart det spelar roll! Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte. 
När jag började tycka foto var roligt så läste jag inte en enda fotoblogg, jag hade min lilla, ganska dåliga kamera som jag gillade att hålla mot saker och trycka på knappen, vända på den och se vad som hänt.
Gillar inte press.
Fast jag har sagt till henne att jag ska, fotta, så imorgon är det bara att gräva ner alla känslor i närmaste blommkruka och ta den där jävla bilden, en liten bild hur svårt ska det vara?
Fast hon ska ge bort den, till sina barn, det viktiga för henne kommer vara att det är jag som har tagit den...Hon kommer visa den för människor och säga att det var jag, på sätt och vis "skryta" lite. Usch.
Men jag tänker inte prata med henne, inte förklara, så det får gå....Det måste gå.


Till på köpet tror jag att jag har tappat bort några bilder, från förra gången vi var i dalarna, förra året, förra november, förra lovet.
Tur att många i alla fall finns här..Blev flera delar. De1, Del2, Del3, Del4, Del5
2010-11-02 @ 22:46:57 Om mig/bloggen Permalink


Kommentarer
Postat av: Erica-fotoblogg

HEJ! jag har nu skaffat en ny blogg och undrar om vi kan följa varandra via bloglovin? :)



om du inte är intresserad så kan kan du bara ignorera den här kommentaren.

2010-11-06 @ 18:54:26
URL: http://ericassss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0