7 små detaljer ni (förhoppningsvis) inte visste om mig.

Okej, eftersom jag inte skulle backa ur så får ni några små, onödiga fakta om mig. XD

1. Jag älskar att sova med dumtäcke, det är så himla mysigt (!!) Synd att det är för varm att ha dom året runt.

2. Jag hatar ananas men älskar riven kokos.

3. Ett av mina favoritljud är när man damsuger upp något stort, tex. En glasbit och man hör hur den flyger upp genom "mentalröret".

4. Jag följer just nu inte en enda tv- serie.

5. Jag har en väckarklocka, föräldrar och flera alarm på morgonen för att komma upp. (Är man hopplös så är man)

6. Jag är inte speciellt intresserad av mode och kläder. Jag är inte helt ointresserad, tycker det är lite kul...Lite, ganska, sådär.

7. Jag hatar det faktum att jag snart måste sluta på min nuvarande skola och börja gymnasiet.

Annars kommer jag vara död imorgon eftersom vi hade fys på gympan idag och sen gick jag min idiot och simmade, nej inte idiot, det var bra gjort men jag säger bara "Heeeeeeeej träningsvärk"
2010-11-09 @ 21:04:51 Om mig/bloggen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0