Skolan

Sitter i skolan nu och ja...Gör detta.

En riktig skit uppgift har jag annars kvar...Kommer bli så att jag får göra den när jag kommer hem istället för den måsten in, senast imorgon. Fan 


Jag ver i alla fall på plattan igår, ni kanske såg på nyheterna? Skit mycket folk. Så jävla härligt att folk bryr sig och dyker upp med så kort varsell. Fast man vet ju inte riktigt vad som hänt än.
Om aktivisterna inte hade slagtit soldaterna med rör hade dom kanske sökt igenom båten efter vapen och sen dragit, utan att någopn blivit skjuten?
Jag vet inte, på tv4 nyheterna igår sa dom att människor som låg och sov blivit skjutna? 
Hade inte soldaterna kunnat ha tårgas eller något om aktivisterna slog dom? 
Nej, jag vet inte för jag vet inte vad som hände.  

Men i alla fall så är Israels blockad ganska oförsvarbar. Jag vet så mycket eftersom det är en konflikt som pågått otroligt länge och är vädligt svår att sätta sig in i men det verkar ju inte som om den försvagat hamas (stavning?) så mycket.

Eller?
Vad vet jag egentligen, mer info i typ skolan eller något tack.


Ska lägga upp förra veckans bild när jag kommer åt mina bilder igen, får se när det blir, förhoppningsvis idag.
2010-06-01 @ 13:54:19 Tankar & Åsikter Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0