Konstigt???Eller inte...

Förut hörde jag den här låten på radio och blev lite "förfärad," (?) nä men jag tyckte den var konstig och inte bra..


Lite konstigt låt....Hi..hi tycker dom ser väldigt roliga ut i början.



Men sen tänkte jag ha med den i ett blogginlägg så jag började leta efter låten på youtube. Och hittade den inte, jag visste inte vad den hette utan tänkte att jag skulle känna igen den. Men nej, så jag lyssnade på radioprogrammet igen och lyssnade sedan på låten med samma namn, dom lät helt olika (tyckte jag)
Så nu har jag lyssnat på låten från radioprogrammet flera gånger och det är samma låt.
Första gången jag lyssnade på den tyckte jag den var hemsk men nu börjar jag tycka den är helt ok. Eller i alla fall bättre en förrut. Men det är gen konstig blandning
Jag är helt  enkelt sånn att jag tycker bättre om en låt som jag hört mycket.

LYSSNA NU OCH DÖM SJÄLVA

PS. När jag letade efter den fhär låten hittade jag andra av samma band som jag faktiskt tyckte var bra.
2010-01-12 @ 15:15:34 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0