Målsnöret

Har egentligen svenska nu men känner inte för att göra något.
Betygen är redan satta....Och även om jag absolut håller med om det som lärare alltid säger att man ska plugga för sin egen skull så är det just nu svårt att känna motivation. När man hela tiden har haft den där moroten betyg framför näsa, sprungit mot, ökat takten en hel termin. Och så försvinner den. Det var min svenska lärare som jämförde med morot, och det är verkligen sant. Den här terminen har skolan slutat vara rolig, innan har jag faktiskt tyckt det varit riktigt roligt, eller nej, engelska kanske aldrig har varit kul, men "mina" ämnen. Men nu har det bara blivit stress....Fast det skulle inte heller vara kul att vara hemma hela dagarna.
Nästa termin tappar vi en säkerhet till, i åttan kunde man alltid höja i nian, den här terminen har vi gjort mycket som komme gå att höja nästa termin, men då, efter jul, då...Jag har höga krav på mig själv, jag vet hur höga poäng jag vill ha och jag har gymnasiealternativ med hög intagning, så jag får se att vila under lovet och komma tillbaka med ork sen. Ett lång skönt lov börjar för min del på fredag....:)
2010-12-14 @ 11:19:22 Life Permalink


Kommentarer
Postat av: Igeland

sv: hiih, jaadu... ;)

2010-12-14 @ 15:01:30
URL: http://igeland.blogg.se/
Postat av: Linafoto

Svar: Jag tror jag inte fick hela din fråga :)

2010-12-15 @ 20:02:46
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: Igeland

sv: haha, jaa.. ;)



sv igen: jag har det till båda mina senaste objektiv, men brukar inte ha på dem. Har inte märk någon skillnad eller så, och jag tycker att de tar sjukt stor plats. jag har fått mina båda med objektiven. Men, om han vill ha det, köpr det ;)

Och jag hoppas att det var du som frågat, och att det är okej att jag svarar här.. för visst är det du? :s

2010-12-18 @ 23:15:39
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0