Fylla år och fylla år

Hade faktiskt en riktigt bra födelsedag i tisdags!
Vi har våra traditioner i våran familj, väckning med sång och mackor, tårta och presenter på sängen. Mysigt....♥ 
Sen var man ju tyvärr tvungen att tvinga sig iväg till skolan men efter det gick jag hem till "S" och sen hem för "födelsedagsmiddag" bestående av en jättegod saffran/fisk soppa och vitlöks bröd. 
Så det blev en väldigt bra födelsedag för mig i år.
Och även om ni aldrig kommer läsa det här så tack så jättemycket allihopa för alla presenter, fick av mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar, lillebror och ett packet kom hela vägen från England och min pappas moster.

Jag fick :
"Siden- långkalsonger", varma sockor, lite godis, pengar till kläder (måste prova), pengar och "skuld avskrivningar", (Äntligen inte helt pank längre, måste ju ha pengar till julklappar också) Show-biljett, (Redan använt ) böcker, en jätteskön tröja, klädstegen, böcker och en mobiltelefon.

+ Handleds värmare av "T"

OCH, jag glömde, en pulsklocka.

Så en väldigt bra födelsedag för min del i år ♥
2010-12-02 @ 14:20:36 Gillar och Älskar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0