Träning :( Planering. Hej ångest

Jag måste börja, tyvärr så är det bara.
BESTÄMT!

Har inte gjort något på hela sommarlovet, tror inte jag sprungit en enda gång, har i och för sig inte varit hemma men ändå.
Nu får det bli andra bullar. ;) Hade hoppats att vi skulle ha mer gympa i skolan den här terminen men tyvärr har det tydligen blivit tvärt om, två timmar i stället för en och en halv. Men har tänkt att jag ska börja simma igen som jag gjorde i våras, dö tråkigt men bra träning, får förhoppningsvis några med mig nu. Sen funderar jag på Orientering, nog roligare än att bara springa, man har liksom mer ett mål och det är ju tillsammans med andra + att man får lära sig läsa karta.

Annars är fotboll min grej, älskar, älskar, älskar,älskar fotboll, om du spelar med några du tycket om vill säga annars är det inte alls lika kul. Jag har tränat i en del olika lag förut men det är så jobbigt att börja nu när dom andra är så bra, dessutom vill jag inte satsa, det känns som om alla gör det, tränar typ 4-3 gånger i veckan och match varje helg, det vill inte jag, kanske match någon gång och högst två träningar i veckan, men det verkar inte finnas. Kanske blir som mamma tycker att jag och några andra (som jag får försöka få med mig) får sätta upp lappar, det vore kul. Typ "Hej vill du spela fotboll? Kom i såna fall till xxxx planen klockan sex på måndag, ta gärna med boll om du kan så har vi uppvärmning och mach, om några är intresserade kanske vi fortsätter en gång i veckan"

Men orkar man dra i något sånt?
Det räcker väll med simning, orientering och gympa två dagar i veckan, det är fyra dagar av sju, men simma är så fruktansvärt drygt?
2010-08-22 @ 16:05:17 Life Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0