Vår 2010! Regnet är borta och solen har kommit tillbaka!

Var med Matilda i ett skogsparti idag och fotade, gick rätt bra. Ganska kul, känns inte som om jag gjort det på ett
tag....Även om det var igår, men det var ju på mina bilder.
Blåsippor, dom  är fridlysta här






Dom här bilderna är lika men jag vill ha med båda



Gräs (om ni nu inte skulle se det)

Knoppar



Matilda



Finns fler men tänker inte lägga upp dom nu.
Det känns som om det regnat några dagar nu men idag var solen tillbaka! Sköööönt.
Och vi hade lång håltimme (pga. sjuk lärare) så vi var ute och sköt straffar. Inte alls lika kul som match men jag tycker faktiskt att fotboll är väldigt kul. Tränade det för kanske fem (?) år sedan. Borde kanske börja igen. Ett roligt sätt att träna -påminner mig om att jag inte pallade simma idag- men det känns som om alla lag satsar så mycket och är så bra. Vet någon något fotbolls lag som inte satsar för människor i in ålder?

2010-04-23 @ 15:41:04 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0