Lucy och Cho Chang

...Sitter här och hör bankanden från våran baksida. Min brorsa och hans kompis (+pappa) håller på att desarmera våran kanin bur. Dom slår bla. annat på den med en yxa för att den ska bli så liten så att den går in i bilen. Sen ska den slängas
Gammal mobil bild, tror jag.
Lucy och Cho Chang hette dom. Först var det Lucy och Luna (måne på spaska) men sen skulle hon ha ett namn från Harry Potter så då blev det Cho chang. Lucy var "min" och Cho Chang min "lillebrors". (Jag vet att det också finns en som heter Luna i Harry Potter men det tänkte vi väll inte på då.) Lucy är den "understa" med vit fläck i pannan.
Lucy X 2 också gamla mobil bilder
Dom flyttade i Torsdags till en barnfamilj här i närheten.
(Jag minns att jag gjorde en vit skylt och skrev med guld (?) "Här bor Lucy och Luna" eller något sånt. Tror att den hängde ett tag på deras bur)
2010-05-13 @ 12:37:47 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0