JAG ÄR BIIIIIIIILDLÖÖÖÖÖÖÖÖS

Åååååååååååååååååååååååh! Vi har ny dator och jag kommer inte åt mina bilder så kan inte lägga upp veckans bild eller någonting.
Det värsta är nästan att det säkert är lätt men inte för mig för jag kan ingenting om datorer eftersom jag alltid ber pappa om hjälp med allting. Eftersom han är bra på sånt.
Hur ska det gå när jag flyttar hemifrån. Ska jag ringa honom varje gång något krånglar ?!?
"Hallå pappa datorn säger något!"
"Pappa datorn funkar inte...Snäääääääälla kan du komma hit?"
HUR ska det gå! :)
Så nu när han sitter och jobbar och inte kan hjälpa mig....:((((
2010-05-30 @ 20:48:42 Vardag i bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: F O T O - S o f i a

Jobbigt läge det där :(

2010-05-30 @ 21:59:19
URL: http://fotostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0