Fredagskväll och jag måste gå från datorn

På sätt och vis tycker jag den här låten är fånig, på sätt och vis tycker jag att den är skit bra. Tyker väldigt mycket om den här videon, ungefär tills musiken kommer, då tycker jag att den blev mycket sämre. (Var inte heller så kul med ett "avbrott" mitt i låten)

Som jag skrev har jag varit i Knivsta i helgen, åkte igår (Var också på cirkelavslutning i Fredags snyft...snyft..Får inte träffa dom förens i September!)
Hälsade på kompisar där. Kändes härligt, känns som om jag verkligen trivs där, på landet kan man väll säga att dom bor och det är himla härligt, vackert och som pappa uttryckte det är det som att ute är en "förlängning" av deras vardagsrum.
Jag vet inte men jag känner bara att jag trivs där, i deras fina hus, det är "himla härligt" (som T säger ibland)

Hoppade på deras studs-matta :)
Fan......Det är Måndag imorgon...Tur att det är kort vecka i alla fall
God Natt
ps. Känner inte för tema "Gemenskap" kanske hoppar över det helt
2010-05-09 @ 21:09:37 BILD Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0